مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

اولین خاطره

1392/4/17 22:14
نویسنده : نفس
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا خوبی فدات شم امید زندگیم قلبقلب

می دونی هر بار با تکونای قشنگت توی دلم چه حسی قشنگی را بهم هدیه می دی .

تازگیا قبل از اذان که با قران گوش می دیم منم با قاری آیه  میخونم بلند که توبشنوی به احترام قران ارومی و تکون نمی خوری. ولی وقتی الله اکبر اذان می گن تو هم برام خیلی قشنگ چند تا تکون ناز میخوری منم اذان برات می گم با معنی فارسی.

بعد اذانم اسم همه را می گم که تو براشون دعا کنی می دونم خیلی ناز و پاکی پیش خدا فرشته ی. هر چی بخوای میشه.

خیلی دوستت دارم قلب 

خاطراتت را از وقتی که خدا تورا به من و بابای مهربونت هدیه داد از فردا میخوام شروع کنم

امروز تو هفته 23 و 4روز زندگیت هستی تا دل مامانی امیدوارم جات راحت باشه و خوب رشد کنی و بزرگ شی و بسلامتی بیایی و من و بابایی را خوشحال کنی 

می بوسمت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ش
10 تیر 92 23:39
ه ه ه ــــ|ـــ|ـــ|ــــ |ـــــــــــــــــــ| |ــــــــــــــــــــــــ| |ــــــــــــــــــــــــــــــ|
علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:09
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
آرزوی شاپرکها
24 تیر 92 18:27
خدای قران حافظ و نگهدار نینی ناز و مامان بابای خوبش باشه
نفس
پاسخ
مرسی عزیز دلم