مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

پسرم عروسک باباش شده

1392/11/30 12:30
نویسنده : نفس
604 بازدید
اشتراک گذاری

تو را خدا نگاه کنین بابایی مهرسام یکماهه را چیکار میکنهمژهاوه

آخه اینجا جای خوابه من را میخوابونی باباسوال

مامان کمک کمکاسترس

مهرسام : بابا من نی نی هستم نه عروسک که گذاشتیم پیش خرگوش ها بالاسر تخت !!!!!!!!!!!!

 باشه دیگه اخم نمی کنم.لبخند

بابا : خب بابایی نترس خواستم چند تا عکس یادگاری ازت داشته باشم با خرگوشا.

بیا بیا بابایی نترس فدات شمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yaserooyai
23 بهمن 92 22:18
سلام نفس جون.انشالله خدا مهرسام جونو برات سلامت نگهش داره. من خیلی وبتو جستجو کردم ولی دلیل ابنکه اسمشو مهرسام گزاشتی نفهمیدم.البته ببخشین اگه دوست داشتی جواب بده دوستم
نفس
پاسخ
مهرسام اسم مورد علاقه من بود و پدرشوهرم و خانواده شوهرم موافق بودند با اسم مهرسام ولی من سه ماهه بودم شوهری خواب دید محمد مهدی و شناسنامه محمد مهدی گلم هر دو اسم را صداش میزنیم