مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

به به چه خوشمزه (نوش جان)

1392/12/18 10:02
نویسنده : نفس
408 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر مهرسام  شیرمرد فسقلی مامانلبخند

زمانی که 130 روز از زبیاترین لحظات را طی کردی من برای اولین بار  شیره بادام داخل شیشه پستانک بهت دادم و بلد نبودی شیشیه را بخوری دوره نوزادی چرا دوبار خوردی و من دیگه بهت ندادم و شیشه گرفتن را فراموش کرده بودی و این بار خیلی جالب بود داخل دهنت پستونکش را میچرخوندی و آواز میخوندی. وبه من نگاه میکردی میخندیدی و من اخر شیره بادام را باقاشق بهت دادم  خوردیخوشمزه

و بعد از سه روز به مقدار کم شیره بهت دادم و هر یک روز در میون از غلظت کم شروع کردم به دادن حریره بادام. خیلی حریره بادام دوست داری و  بامیل میخوری نوش جانت .ولی خیلی ماشالله شیطونی هم میکنی و مادام میخوای قاشق را از من بگیری که اینکار میکنی .خنده

مهرسام

مهرسام

اینجاهم فسقلی مامان از فلش زدن دوربین حسابی تعجب کردهتعجب

عاشق این فنجون کوچولوشه پسرم و همش دوست داره موقه حریره از من فنجون و قاشق را بگیره.

منم  بهش فنجونش را دادم که این شیرین کاری را کرد.

مهرسام: مامان ببین  فنجونم را بلد بگیرم و بخورمخوشمزهلبخند

مهرسام

اینجا را نگاه اوه خدای من مهرسام چیکار میکنیسوالاوه

مهرسام: میخواستم ببینم هنوز توش حریره هست یا نه؟سواللبخند

مهرسام

مهرسام :مامان توش دیگه حریره نیستناراحت بازم میخوام خیلی خوشمزه استخوشمزه

مهرسام

ماشالله

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ  وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)