مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

پدر روزت مبارک

1393/2/29 14:34
نویسنده : نفس
1,026 بازدید
اشتراک گذاری

                                    بنام خدای مهربانی ها  

ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است ***جان من، جانان من، روح و روان من علی است

      تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی***شکر لله حاصل عمر گران من علی است

روز تولد حضرت علی تنها روز پدر نیست …روز بزرگداشت مقام مردانگی و انسانیته …

و اون گنجی یه که هر کسی نمی تونه دارای اون باشه ...روز موجودی با محبت به نام پدر ..

  پدر عزیزم روزت مبارک

ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون ***** با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها*** *** هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

           

همسرم........
پاکترین چشمه ی آب!
باز میشود تو را بهانه کرد، چرا که بهانه ی نفس تویی،
تویی که سرشار از طراوت یاس هایی هستی که بوی عششششق میدهند
همسرم....
تویی که تکرار عشق در نبض زمانی.

خدایـــا!
به بزرگیـــــت قســـم …
توعکس های دست جمعی …
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار …
آمیـــــن

پسندها (5)

نظرات (1)

مـامـان الــــنــــا
12 تیر 93 18:34
سلام کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه ه منم سر بزنید