مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

هفت ماهگیت مبارک

1393/2/31 20:40
نویسنده : نفس
1,128 بازدید
اشتراک گذاری

                                  بنام خدایی مهربانی ها

درورد بر پسر گلم مهرسام جان

امروز هفت ماهه شدی قند عسلم برای اولین بار تنهایی بردمت خانه بهداشت برای قد ووزن دکتر از قدت راضی بود ماشالله هزار ماشالله قد بلندی ولی وزنت عالی نبود.

حالا گزارشات کارهای شیرین تو این یک ماه یاد گرفتی از مامانی الهی قربونت برم که باهوشی زود یاد میگیری.

یاد گرفتی دست میزنی ازت فیلم گرفتم خیلی جالبه تازه خودتم یاد گرفتی با من تکرار میکنی من میگم دست دست و تو میگی دت دت و دست میزنی

و اتل متل را میخونم میزنی به پاهات و ات ات میگی البته این کار را زیاد دوست نداری و فقط دو روز انجامش دادی.

یاد گرفتی سینه خیز میری جلو و دیگه غلت نمی زنی از این سر سالن تا اون سر و داری تلاش میکنی روز زانو های نازت بمونی و کمی ژست چها دست و پا برامون میگیری خیلی جالب میشی. و تلاش میکنی با کمک دستات از روی پهلو به حالت نشسته در بیایی که دوبار اومدی تا بالا و افتادی یه بارش گریه کردی و بار دیگه خودتم خندیدی.

دوست داری که دستت را بگیریم و تاتی نباتی کنی و راه بری خیلی به یان کار علاقه داری و وقتی رو کمر خواب دو تا انگشت اشاره بابایی را می گیری بابایی یا علی میگه و تا هم اول میشینی و بعد بلند میشی می ایستی.

و دیگه فنجون آب و قاشق و ظرف غذات را میشناسی و وقتی می بینی ب ب بعنی به به میگی. جانمممم

آی مژده **مژده **مژده

اولین مروارید زیبای مهرسام در هجدهم اردیبهشت دیده شد. زمانی که داشتم با فنجونش آب بهش میدادم دندان نازش که تازه جوونه زده بود تیکی صدا  کرد خورد لبه فنجون من همه ناراحتی از بابت چشم هاش را یک لحظه فراموش کردم آخه آماده شده بودم ببرمش دکتر انقده سفت بغلش کردم و بوسیدمش که خودش طفلی مونده بود من دارم باهاش چیکار میکنم.

 

تازه روز پدر هم یاد گرفت و به بابایش گفت بااباب باب ااااااا

خیلی ناز گفتی و این شد هدیه روز پدر. و باضافه ژله تزریقی بامزه مامانخجالت و رستوران هایپر استار  مهمون مامان به حساب جیب باباچشمک. هدیه از حساب جیب خودشه.زشته یه خانم با آقایی بره بیرون و حساب کنه مهم اینه نیتم براش دعوت به رستوران بودهخندونک

mehrsam aghai

 بفرمایید بقیه عکسها در ادامه مطلب

خواب نی نی ناز لالایی

اینجاهم بعد از گوش دادن به آهنگ گنجشک لالا ناز لالا کرده مهرسام خان

اینجاهم بابای موهاشو مثل عمو مانی فشن کرده.تو خانه بهداشت کلی با این موهات جلب توجه کردی!!!

مهرسام آقایی

اینم کیک تولد ژله تزریقی مامان نفس 22 اردیبهشت بابای برام خرید چون با موتور بود تزیین کیک خراب شو و ژله هام خراب ولی تولد سه نفره عالی بود.خوش گذشت ولی تو نتونستی بخوری و نگاهمون می کردی.

 

اینم اولین ژله تزریقی  بامزه مامان برای هدیه روز پدر . اون ژله تزریقی بالا کحا و این کجا ههههههههههخندونک

پروردگارا سپاسگذارم

 

 

پسندها (11)

نظرات (14)

مامان نی نی کوچولو
30 اردیبهشت 93 11:35
مبارکه وای خاله قربونت بره چه شیرین شدیمامانی چرا عکس های جدید از مهرسام نمیذاریدلم براش تنگیده آخهمنتظر عکس هاش هستمخاله جون انشااالله دوستت داااااااااااااااااااااااااااااارم
نفس
پاسخ
مرسی مامان طاها.چشم میذارم با این فسقلی بازیگوش کارم نیمه شده.بوووووووووووووووووس
الهام مامان امیر علی جون
31 اردیبهشت 93 22:44
سلام گلم. نفس جونی ممنون از حضورت در وب پسرم. ماشالله پسره ناز و دوست داشتنی داری و کلی کار بلده و مثه امیرعلی من دست دسی میکنه منکه واسه اش غش میرم. جیگره خاله رو ببوسش. جوانه زدن اولین مرواردیشم مبارکا باشه
نفس
پاسخ
سلام خواهش میکنم. ممنونلطف داری خدا نگهدار امیر علی خان گل باشه
مامان عرفان
4 خرداد 93 11:48
سلام عزيزم. ممنونم كه بهم سر زدي. عزيزم لطف داري. دندون مهرسام جيگري مبارك. انشالله باهاشون كباب عروسيشو بخوره
نفس
پاسخ
سلام مرسی مامان عرفان. به همچنین
گیلدا
4 خرداد 93 16:32
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدی لینکتون کردم 7 ماهگی و مروارید پسر نازمون مبارکش باشه.
نفس
پاسخ
سلام مرسی
مامان
4 خرداد 93 23:27
سلام نازی عزیزم خدا براتون حفظش کنه
نفس
پاسخ
مرسی
طنین
7 خرداد 93 9:43
سلام پسری نازه خاله ماشالله بزرگ شدی........... نفس ببین مهرسام سینه خیز میره پارسا نه سینه خیز میره نه چاردست و پا........... دندون هم که نداره
نفس
پاسخ
سلام خاله طنین مرسی انشالله پارسا جونی ام زودی میره هنوز دیر نشده
مامان
8 خرداد 93 10:36
سلام مرسی مامان مهرسام از اینکه به وب ما سر زدید آروین من کنارم بود عکس مهرسامو دید کلی عزیزم ذوق کرد خوشحاله که با مهرسام دوست شده مهر سام جون قربونت برم خاله خیلی عزیزی
نفس
پاسخ
ای جانمممممممممممم اقا آروین گل و ناز مهرسامم دوست داره بووووووووووووس
مامان
8 خرداد 93 10:37
با اجازتون لینکتون کردم
مامان
11 خرداد 93 11:48
عاشق چشمای نازتم خاله جون ماشاالله
مامان شازده کوچولو
22 خرداد 93 11:05
سلام مامان مهربون چرا از مهرسام جون عکس جدید نمیذارید دلم برا دیدن عکساش پر میزنه برا جوجو خاله
خاله طنین
29 خرداد 93 9:57
سلام پسرک نازم مبارکه دندونت باشه عزیزم نفس فکر کردم ژله های کنار کیک کار خودته دهنم باز موندها... مبارک دندون پسر نازم چشمت هم زود زود خوب میشه خاله مراقب باش پسرم چشمای نازت حیفن
منوص
2 تیر 93 22:31
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه تبریک میگم میخوام یه سایت بهت معرفی کنم خیلی به دردت میخوره هم کلی مطالب علمی داره هم پزشک انلاین داره هر سوالی باشه جواب میدن وکلی مسابقه وجایزه داره حتما خوشتون میاد یه سری بزن ثبت نامشم خیلی راحته لینکشو میزارم براتون انشاا... مفید باشه http://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
مامان شازده کوچولو
10 مهر 93 10:12
عزیز خاله من خیلی دوست دارم از مهرسام جون عکس بذارید دلمون براش تنگ شده با ی خوشکل برا مهرسام جونی
لادن
27 مهر 93 10:23
سلام مهرسام جون خیلی خوشگله خداحفظش کنه.وبتونم عالیه اگه میشه به وب منم سربزنین.ممنون