مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

ازمایش بارداری *نی نی خوش اومدی*

1392/11/22 17:26
نویسنده : نفس
219 بازدید
اشتراک گذاری

محمد مهدی جونم 

روز یکشنبه 5 اسفند ساعت نه صبح رفتم با مادر ازمایشگاه شفا ازمایش خون دادم ببینم مامان شدم یا نه اولین ازمایش خون بارداریم بود

قرار شد ساعت 5 بعدازظهر جواب را بگیریم من ظهر با مادر بعد ازمایش رفتیم دکتر مادر نوبت دکتر قلب داشت بعد از دکتر رفتیم بازار قبل از این مامانی تو دلم بیایی عزیز جونی تا حدودی سیسمونی برات خریده بود همش ناز و خوشگل. امروزم مادر رفت برات مینی واش خوشگل خرید.

من گفتم هنوز که معلوم نیست جواب چی باشه مادر گفت: مثبته من میدونم.قلب

ساعت 5 بابایی اومد دنبالم رفتیم جواب را گرفتیم خدا را شکر مثبت بود خیلی خوشحال شدیم.

بابا دو تا جعبه شیرینی خرید رفتیم خونه مادر جون ناهید .مادرخیلی خوشحال شد و همش خدا را شکر میگفت.قلب

بعدم رفتیم خونه پدر (جون بابای بابایی) پدر جون و عمو مقداد و عمو مانی و عمه ماهانا و مادرجونا خیلی خوشحال شدند و تبریک گفتند

امروز روز خیلی خوبی بود برای من وبابایی

خدایا شکر دوستت دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نفس (مامان محمد مهدی)
13 مرداد 92 16:03