مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

زمینی شدن پسرم

1392/11/22 17:22
نویسنده : نفس
281 بازدید
اشتراک گذاری

عکس شب اول پسرم تو بیمارستانسلام پسر نازم  عزیز دلم

قرار بود دو آبان به دنیا بیایی ولی با اسرار من به خانم دکتر و  شرایط سختم که حساسیت پوستی این اواخر بارداری گرفتم و بدنم پر از دونه های گرمی و قرمز رنگ شده بود و بشدت خارش داشتن نامه بستری را برای ٢٥ مهر داد و من ساعت ٥ صبح با دوتا مادرجونا و بابایی رفتیم بیمارستان زهرای مرضیه که بستری بشم بعد معاینه فرستادند که دو روز ورزش کنم خلاصه حسابی ورزش و پیاده روی کردم همرا مادرجونا و بابایی و دوباره ٢٧ مهر رفتیم بیمارستان تا ببین چی میشه از ساعت ٨ بستری شدم به اسرار خودم چون هنوز وقت داشتی که به دنیا بیایی.

پست در زایشگاه دو تا مادر جونا و بابایی و عمو ها بودند دایی  زندایی را که بیمارستان نگهبان را نداد

پسرم گل که شما باشین ساعت 17:15 به این دنیای آدم بزرگا اومدی و از فرشته های آسمانی جدا شدی و اومدی تو بغل مامانی و زمینی شدی. انشالله همیشه در پناه حق تعالی باشی.

دوستت دارم نفس مامانی فدات شم

پسرم بغل مادر جون (مادر بابایی)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

yaserooyai
21 دی 92 21:34
سلام نفس جون.انشالله خدا برات محمد مهدی جونو سلامت نگه داره.فقط جریان مهر سامو توضیح ندادی که چیه.شده واسم سواللل