مهرساممهرسام، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

مهرسام تک ستاره قلب ما

مادر روزت مبارک

1393/1/31 15:55
نویسنده : نفس
815 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر زیباترین آیه نور، «إنّا أعطیناک الکوثر»

 يا أحْمَد ! لَولاكَ لَما خَلَقْتُ الاَفْلاكَ وَ لَوْلا عَليٌّ لَما خَلَقتُكَ ، وَ لَوْلا فاطِمةُ لَما خَلَقتكُما :
                  *  اي احمد! اگر تو نبودي افلاك را نمي آفريدم ،
                   *  و اگر علي نمي بود تو را نمي آفريدم ،
                *  و اگرفاطمه نبود شما دو تن را نمي آفريدم.

سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد . . .
                                          niniweblog.com

مادر مادر عزیزم ،وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد..

                                      niniweblog.com

مادر مادر! چه کلمه سهل و ممتنعی. چه کلمه مقدسی و چه مفهوم زیبایی! جالب است که زبانهای مختلف برای مفهوم مادر کلماتی در همین حدود دارند. مادر - مامان - مام - ام و... برای گفتن آن لب حالت خاصی می گیرد! اوج احساس و عاطفه! اوج دوستی و محبت.

خدای من! مادر، اسطوره ای مقدس است در زندگی انسان. بزرگ و بلند. شاید نیمی از انسانها مادر شوند اما بازهم مادر بودن و مادری کردن مفهومی مقدس است.

 niniweblog.com مادر

niniweblog.com

 

 

مهرسام

 پسرک زیبای من بدان همیشه تا زمانی که بزرگ بشی و صاحب فرزند بشی و مردی بزرگ .برای من مادر هنوز مهرسام پسرک ناز هستی پسری که لحظات زیبایم را به لطف خدای بزرگ مهربون باهاش گذروندم.

از خداوند بزرگ میخواهم که تو را از هر گزندی محفوظ بدارد و در پناهش باشی و در زمره بندگان صالح و پاک  او باشی و هر گامی که در زندگی برمیداری با یاد خدا و رضای او برداری و خدا را و عشقش را دلت جا دهی و جایی برای شیطان در دلت دریایی ات پیدا نشود. آمین

من و پدرت هر آنچه که بعد از لطف خدا در زندگی مان داشتیم از محبت و دعایی خیر مادر مان داشته ایم.

و تو باید قدر دان محبت های مادر جون های مهربونت باشی که از زمانی که تو در دل من بودی تا الان که شش ماه تمام شده  از محبت های بیکرانشان برای ما و بخصوص تو فسقلی دریغ نکردن و همیشه دوست دارم با احترام با مادر جون ناهید و مادر جون زهرا  برخورد کنی و وظیفه بزرگ خودت بودنی و من از اینجا دست هر دو مادر مهربان را بوسه میزنم.

انشالله که سایه شان بالای سرما باشد به تندرستی و سلامتی آمین 

پسندها (2)

نظرات (0)